Wolt: Informace o doručování

Gratulujeme ti! Celý náborový proces máš za sebou, a tedy…

…můžeš začít doručovat!

Ahoj! S radostí tě vítáme v našem článku, kde tě provedeme základy doručování Jsme tady, abychom ti ukázali, co je při doručování v pořádku a co se raději vyhnout. Představíme ti různé szpůsoby, jak můžeš doručit objednávky, a objasníme ti, jak naše aplikace funguje. A samozřejmě nezapomeneme tě připravit i na nnestandardní situace a problémy, které mohou při objednávkách nastat. Jsme tady pro tebe, takže se bez obav pusti do čtení!

Vyžádání výbavy

Pokud ještě nemáš kurýrní výbavu, můžeš si ji vyžádat nyní.

Při žádosti nezapomeň uvést své osobní číslo kurýra (ID), které najdeš v posledním mailu, nebo také v aplikaci v sekci Finance -> Aktuální zůstatek hotovosti.

Prosíme, o výbavu žádej jen 1 krát!

Jaké jsou základy doručování?

Jdu do restaurace, když je v aplikaci „jídlo připraveno“ nebo 0 minut.

Komunikuji s obsluhou, nahlásím číslo objednávky.

Udělám kontrolu, zda jsem převzal správnou objednávku.

Přečtu si poznámku, popřípadě kontaktuji zákazníka.

Objednávku doručuji vždy v kurýrní tašce.

Ověřím si jméno zákazník, popřu krásný den a dobrou chuť.

Ochrana osobních údajů

Nesmíme zapomínat na to, že během doručování je třeba dbát na ochranu osobních údajů zákazníka.

Nekontaktovat zákazníka prostřednictvím sociálních sítí

Nevracet se zpět na adresu zákazníka

Nedoručovat v přítomnosti třetí osoby

Neukládat si data zákazníka

Režimy doručování objednávek

Je na Tobě, jaký způsob doručování si zvolíš

Režim samostatných objednávek – V rámci vymezeného času doručuješ pouze jednu objednávku a po jejím doručení můžeš jít kdykoli offline

Režim spojených objednávek – systém Ti automaticky přiděluje objednávky. Doručovat můžeš ze dvou a více provozů.

Jak funguje partnerská aplikace?

Jít online – Po přetažení prstem doprava se v aplikaci zapneš a budeš dostávat objednávky. Jakmile budeš online, je důležité mít aplikaci stále zapnutou.

Finance a výdělky – V této části najdeš přehled o Tvých výdělcích a další informace o doručování, jako například počet objednávek

Podpora – V případě jakýchkoli problémů nebo otázek souvisejících s doručováním se neváhej ozvat podpoře.

Web pro kurýry – Přes tuto sekci se dostaneš na web pro partnerské kurýry, kde najdeš všechny potřebné informace.

Při přijetí objednávky se Ti v aplikaci zobrazí:

  • Název a adresa restaurace
  • Adresa doručení objednávky
  • Celková vzdálenost
  • Odměna za doručení objednávky
  • Tlačítko přijmout a začít
  • Tlačítko umožňující odmítnout objednávku

Více informací ohledně procesu doručování najdeš na webu pro partnerské kurýry.

A co v případě netradičních situací?

Během svého doručování máš neustále k dispozici tým podpory, který můžeš kontaktovat kdykoli přes chat ve Tvé partnerské aplikaci.

Je ještě něco, co potřebuješ vědět předtím, než začneš doručovat? Ne?

Tak neváhej a pojď online!?